"> ");
0 of 7 questions completed
Questions:
You have already completed the quiz before. Hence you can not start it again.
Quiz is loading…
You must sign in or sign up to start the quiz.
You must first complete the following:
0 of 7
Time has elapsed
0 of 0 point(s), (0)
0 of 0, (0)
Essay(s) Pending: 0 (Possible Point(s): 0)
Η μηχανική ενός παιχνιδιού υπαγορεύει στον παίκτη τι επιτρέπεται και τι απαγορεύεται να κάνει.
Πριν ξεκινήσουμε τη δημιουργία ενός ηλεκτρονικού παιχνιδιού στο Scratch, είναι καλή ιδέα να αποφασίσουμε ποιά θα είναι τα συστατικά του μέρη. Αυτές οι αποφάσεις, φυσικά, δεν είναι δεσμευτικές και μπορούμε να τις αλλάξουμε κατά τη δημιουργία του παιχνιδιού.
Βέβαια, οι εντολές αυτές πρέπει να είναι γραμμένες σε μια γλώσσα που ο υπολογιστής καταλαβαίνει. Η γλώσσα αυτή λέγεται «γλώσσα …………………..»
Ένα πρόγραμμα είναι ένα σύνολο οδηγιών που έχει γράψει ο προγραμματιστής για να τις ακολουθήσει ο υπολογιστής.
fill in the blanks
Δώσε στον ήρωα σου μια Πες μια ιστορία που περιγράφει αυτήν την . Με αυτόν τον τρόπο θα έχουν νόημα οι πράξεις του ήρωα στην διάρκεια του παιχνιδιού.
Fill in the blanks
Οι μπορούν να δημιουργήσουν δυνατά συναισθήματα. Με το να αλλάξετε ή να εισάγετε νέους δημιουργείτε το αίσθημα της αγωνίας, του φόβου ή ακόμη της χαράς και της έκπληξης στον παίκτη του παιχνιδιού.
fill in the blanks
Σε όλα τα παιχνίδια οι ήρωες επιδιώκουν να πετύχουν έναν κύριο