Δημιουργώ Παιχνίδια Προγραμματίζοντας (Robotics Edition)
Δημιουργώ Παιχνίδια Προγραμματίζοντας (Robotics Edition)
M.I.T Scratch 3.0 και Δημιουργία Ηλεκτρονικών Παιχνιδιών μαζί με Εκπαιδευτική Ρομποτική με το Edison Robot και το Micro:bit
Πρόκειται για μια σειρά απο βιντεομαθήματα, που συνοδεύονται από ερωτηματολόγια, ασκήσεις, λύσεις των ασκήσεων, εκπαιδευτικά παιχνίδια, συνοδευτικά έγγραφα και παρουσιάσεις.
Ιδιαίτερο χαρακτηριστικό των βίντεο που εμπεριέχονται σε αυτές τις εκπαιδευτικές πηγές είναι πως πρόκειται για μικρές ταινίες κινουμένων σχεδίων όπου ο κάθε ήρωας διαθέτει ιδιαίτερη προσωπικότητα και πολύ χιούμορ.
Κύριος σκοπός του ηλεκτρονικού μαθήματος είναι η καλλιέργια της υπολογιστικής σκέψης των μαθητών και η ανάπτυξη της συνθετικής και αναλυτικής τους ικανότητας.
Αυτό επιτυγχάνεται μέσα από την διδασκαλία ιδιαίτερα μοντέρνων εκπαιδευτικών ενοτήτων όπως η δημιουργία ηλεκτρονικών παιχνιδιών και ο προγραμματισμός εκπαιδευτικών ρομπότ.
Ποιο συγκεκριμένα, σε αυτό το ηλεκτρονικό μάθημα θα βρείτε εκπαιδευτικές πηγές για το λογισμικό M.I.T Scrach 3.0 & 2.4 και την δημιουργία ηλεκτρονικών παιχνιδιών. Μάλιστα, με τη βοήθεια των κινουμένων σχεδίων, οι μαθητές θα κατασκευάσουν το ηλεκτρονικό παιχνίδι: Το κυνήγι της μπανάνας.
Θα βρείτε επίσης πηγές για το εκπαιδευτικό ρομπότ Edison, και το εκπαιδευτικό του λογισμικό EdScratch καθώς και για τον μικροελεγκτή micro:bit, το οποίο μπορεί να προγραμματιστεί με το M.I.T Scratch.
Αυτό το ηλεκτρονικό μάθημα μπορεί να χρησιμοποιηθεί από εκπαιδευτικό μέσα στην τάξη ή από μαθητή στο σπίτι του.
- Εκπαιδευτική Ενότητα: Προγραμματισμός Η/Υ και Εκπαιδευτική Ρομποτική
- Ηλικίες που απευθύνεται: 9 – 15 ετών
- Πρόσβαση: Ετήσια
- Γλώσσα: Ελληνικά
- Πρόγραμμα Σπουδών 50 Διδακτικών ωρών
- Σχολική Έκδοση για ελεγχόμενη πρόσβαση μαθητών και από το σπίτι
- Πιστοποιητικό Παρακολούθησης από την Coyotelearner STEM Academy για τους μαθητές της Σχολικής Έκδοσης
- Γλώσσες Προγραμματισμού: Scratch 3 και EdScratch
- Ολοκληρωμένο πρόγραμμα σπουδών
- Βιβλίο εκπαιδευτή.
- Βίντεο κινουμένων σχεδίων
- Ασκήσεις / Λύσεις
- Κουίζ
- Εκπαιδευτικά παιχνίδια.
- Παρουσιάσεις
- Χρησιμοποιείται το Edison Robot
- Χρησιμοποιείται το Micro:bit
Προτείνεται εκπαιδευτικό πρόγραμμα 50 διδακτικών ωρών.
Διατίθεται βιβλίο εκπαιδευτή που περιέχει σχέδια μαθήματος, συμβουλές, επιπλέον πηγές και τις λύσεις των ασκήσεων. Ακολουθήστε τον σύνδεσμο της παρακάτω εικόνας για να δείτε το βιβλίο εκπαιδευτή: